dimarts, 13 de juliol del 2021

SORTIDA A BANYOLES I EL BOSC DE LES ESTUNES-JUNY-2021

Girona, Banyoles i el Bosc de les Estunes

27 i 28 – Juny – 2021

Dia 27 Marxem a les 14h de Berga i dinem al Viena de Vic, dinar lleuger per aprofitar la tarda i donar un vol per Girona, l’hotel que teníem reservat era super cèntric ideal per fer­­-hi una visita per la Catedral, el barri vell i el barri Jueu

Dia 28 Marxem cap a Banyoles en direcció al Bosc de les estones, és un dels racons més particulars del municipi de Porqueres: les baumes i les esquerdes,  els roures i les alzines esponeroses, la seva llegenda, el seu silenci t i l’ombra fresca, les heures enfiladisses i els cants dels ocells conviden a una passejada tranquil·la i plena de pau i misteri

Segons les llegendes, les dones d’aigua el tenien com a lloc de la seva preferència i hi feien gresca tota la nit.

Diuen que en nits serenes algú encara sent els seus cants i, de lluny, es pot veure la resplendor de les seves festes.

Vam acabar el matí amb un bon dinar al Restaurant Can Mià, només cal dir que amb els entrants i les postres ja en vam tenir prou!!!